? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 19, 2010

Part 3

我敢说
我从没有对你有什么亏欠
既然你都要这样子
从没想过
以前的我是如何对待你的
曾今我想要当上你心目中
那所谓
100分
的朋友
但现在
是你
让我在你的身上
看到
“失望”
这两个字的存在而已
我真不敢相信
你竟然会因为这样子
来这样对待我??
算了
我不想吵
更加不想要厚着脸皮的
去慰问你些什么
一切一切
都让我想不到
原来我们的友情
只是那么
“浅”
而已
就只是那么浅..
原来我们的友情的价值
就真的只有这样..
(心痛)*

0 评论: