? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 10, 2010

Part 2

你最近还好吗
你是否能感受到
我的孤独与寂寞
你最近还好吗
我对你的思念
却不曾的减少
曾经的我们
努力的追 曾痛苦流泪
坚信着
相遇 是种奇迹
是缘份的未完待续
所以我才能遇见你
这次
你最近还好吗
真的由不到
我再来问好
但至少我学会成全
来证明我对你的爱
比谁都得真..
=)
I Hope Our FRIENDSHIP Can Be Hold It Tight
For All My Friends..

0 评论: