? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 8, 2010

谁让我心动 谁让我心痛
谁会来在乎我的梦
原来我只是为了太多的瞬间
我自私得
对你有了期待
一直以为这样子想就好
可事情并不是这样
人可以被偷走很多東西
也許是物質
也許是感情

但是
如果我們願意
只要有自己在
就甚麽都可以重新開始
原来我的手心一直以来是空的
我笑我自己肤浅
今天你所说的每一句
我铭记在心..

0 评论: