? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 23, 2011

除了叹气还是叹气

已经早上5am了




是该说声早安了




我睡不着




心里有太多的无助和无奈




因为你的一句话




我心痛了




我心觉得好酸好酸




酸得好无奈




我不懂怎么对你才是好的




我时间剩下不多,能看着你也不久




只希望你能自己想通吧..




我不想再扮演你眼里的坏人角色




我不喜欢你带着有色的眼镜来看我




无论你多么的坚强,你还是会失败的




还一个人待在外




我不想回家!!



Haiz Haiz Haiz..

0 评论: