? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 8, 2011

情绪变得好差好差

不知怎么了

我真的是你眼里的那么不会想的小孩吗?????

姐!!!!!!!!!!!!!!!

我不喜欢你这样对我说话

我愤怒了

虽然我承认我有错

但我不喜欢你这样子跟我说话....

最近工作工作真的很累了

我不想再烦恼其它事情

尤其是情绪上的问题~~

卓俊杰

你能稍微控制点吗????

清醒点~~~~~

提醒提醒自己!!!

1 评论:

Anonymous said...

工作压力会导致情绪不受控制
工作环境也会让一个人变得不一样
加油点吧你