? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 22, 2010

我真的不该

滴答滴答
时钟上
显示现在已经是
凌晨
两点零八分
原来今晚我失眠了
我勉强的放纵自己
到最后
还是抵不过
心里那一道
已脆弱
不堪
镜子
原来
太多的真心
是會導致
心痛的
就因為我瞭解這種心情
所以我更加的不該
..
我真的不該
真的不該
【看不見的是不是就等於不存在】
也許只是被濃雲遮住,也許剛巧風沙吹入眼里
♠~ 我看不見你卻依然感到溫暖~♠
【記住的是不是永遠不會消失】
我守護如泡沫般脆弱的夢境
快樂才剛開始
☞可悲傷卻早已潛伏而來☜
【向日葵需要阳光,没了阳光它会枯萎的】..

0 评论: