? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 6, 2010

I ♥ U 你懂不懂

为什么你要放手

怎么都不会给我理由

突然放弃了承诺

回到孤单的角落

以为你已被感动

却又默默不语的出走

让我措手不及的去接手

你留下的残忍伤口

I love U你知不知道懂不懂

放弃所有只为了想爱你很久

用什么形容

没有你感觉都朦胧

I love U我懂你的世界没有我

可能我也只不过是你的玩偶

当空气沉默

I love U我好寂寞

0 评论: