? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 5, 2010

平静的约定

如果在等待中,你的诺言是温暖的

我愿意用灵魂深处   仅有的光明来与你交换  

还有我的自由
  
可是我渐渐的不再相信你   不相信你若离若即的手心中

会有永远  

我只是远远地注视着你   一个注定没有结局的约定
  
在黑暗中 我看到自己的心  

象一朵花一样的苍老

没有疼痛 没有眼泪

只有平静..

0 评论: